2008. március 22., szombat

Tomicica a Rocksztár!


Szijasztok!

Tudtátok hogy volt rocksztár korszakom is? :D :D Még a bambagyáros korszakom előtt volt, sajnabajna nem jött be mert azt mondták hogy törpilla vagyok az együttesbe, meg mittudomén.... Eléggé elszomoródtam de azért pár cuki kép megmaradt amit most meg is mutatok nektek ajándékba hogy kellemesen teljen a délután! :D :D


Csak azért mert hogy törpike vagyok kivágtak az együttesből a fiúk... Kár pedig helyesek voltak... Na mindegy bosszúból levágattam a hajcim, azóta katonás férfias külsőm van :D :D Itt épp HÁTULRÓL kap el egy igazi férfi, sokkal szexisebb és izgatóbb is ez a "style", nem? :D


Puszóka puszinyuszi húsvétet mindenkinek! :D :D

TomiCica "Tomcat" Polgár Tamás

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

lefostam a bokám ezen a poston, na de miért pont szerencsétlen Andy Cairns a Therapy?-ból?