2008. március 15., szombat

Magamról :D

Hát előszőr is szijasztok... Sokan ismertek már a médiából innen-onnan.. Én most egy MÁSik oldalamat szeretném megmutatni nektek kedves olvasók... Persze akik ismernek azoknak nem újdonság :D :D Sajnos a szélsőlibsi média folyamatosan torzítja a tényeket, ezért úgy döntöttem hogy készítek egy személyes hangvételű blogot ahol elsősorban rólam és az érzéseimről lesz szó... :D :D Tudjátok mennyire szeretem az egyenruhákat, és az egyenruciban masirozó fiatal legényeket, akiket fotózni is szoktam :D :D Gondolhatjátok milyen izgalommal töltöm fel otthon a képeket a gépemre volt olyan hogy meg se vártam amíg felment, kicsi a gépem lcd-je, de azért a látvány így is nagyon izgi volt :D :D Gyűjtöm a puskákat, a hosszú csövűeket szeretem de a kicsit sem vetem meg... Ha fényezni kell a csövet rám mindig számíthatnak a jóbarátaim :D :D Izmos, kopasz, izzadó testű férfiak körül szeretek forogni, fotózgatom őket, nagy gyűjteményem van már... Lehet hogy egyszer nekik is csinálok egy külön szájtot :D :D Hihi :D

Hogy mi lesz itt az új oldalon? :D Elsősorban RÓLAM lesz szó, érzések, gondolatok, de lesz még szó hosszúcsövű puskákról, katonai egyenruhák bemutatása, férfiszemmel, megdumcsizzuk majd hogy mi a legdivatosabb... :D Hát ilyenek :D Jó lesz, gyertek gyakran, írjátok meg miről írjak még... Szeretném egy kicsit lazira venni a stílust, hogy mindenki jól érezze magát itt :D

Kezdésnek kezdjük egy szexi képpel....

Szexi vagyok? :D

De jó is volt a katonaság, csupa helyes fiú mindenhol, lányok sehol, azok voltak a szép idők :D :D

Csüsz-csumika :D

TomiCica :D

Nincsenek megjegyzések: